اهداف و برنامه‌های عملیاتی نفت در حوزه اچ‌اس‌یی تبیین شد

نشست تبیین اهداف کلان و برنامه‌های عملیاتی شرکت ملی نفت ایران در حوزه اچ‌اس‌ایی و پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، این نشست دیروز (یکشنبه، ۲۹ دی‌ماه) با حضور مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران و نمایندگانی از شرکت‌های تابع برگزار و مسائلی مبنی بر اهمیت ارائه گزارش‌های دقیق درباره اهداف کلان و برنامه‌های عملیاتی سال ۹۹ بررسی شد.

وی در این نشست از مکاتبات انجام‌شده با مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی به‌منظور پیگیری پروژه‌های اچ‌اس‌ایی و پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: در نظر داریم در سال ۹۹ جمع‌بندی اهداف و برنامه‌های عملیاتی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران به عنوان سندی بالادستی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گیرد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی نفت ایران در سال‌های اخیر با حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، مباحث اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل را با نگاه ویژه‌ای دنبال و بررسی کرده است.

وی افزود: به‌منظور پرهیز از موازی‌کاری و شتاب در پیشبرد اهداف کلان و برنامه‌های عملیاتی سال ۹۹ شرکت‌ها افزون بر ایجاد همکاری و ارتباط دوسویه مبتنی بر رفع مشکلات اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل با هدف ارتقای آن در تاسیسات عملیاتی، باید برنامه‌های کاربردی متناسب با نیازهای عملیاتی را تعریف و اجرایی کنند تا بتوان با مدیریت هزینه‌ها و دیگر منابع، بیشترین پیشرفت را به دست آورد.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگانی از شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز پارس، نفت فلات قاره، مهندسی و توسعه نفت، منطقه ویژه اقتصادی پارس، پایانه‌های نفتی ایران، نفت خزر، بهینه‌سازی مصرف سوخت و مدیریت اکتشاف و معاونت پشتیبانی حضور داشتند.

کد خبر 297885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =