هزینه نفت‌کارت کارکنان شرکت ملی حفاری به‌زودی پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و تامین منابع مالی مورد نیاز، بخش قابل توجهی از هزینه نفت‌کارت همکاران به‌زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی اظهار کرد: در یک سال اخیر مبنا و سیاستگذاری شرکت ایجاد نظم و انضباط مالی، تحقق اهداف و برنامه‌های ترسیم‌شده، توازن بین هزینه‌ها و درآمدها، پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و ارکان ثالث بوده است.

وی از راه‌اندازی سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM) خبرداد و افزود: این سیستم مزیت‌های قابل توجهی دارد که از آن جمله ضابطه‌مند شدن و یکسان‌سازی زمان پرداخت‌ها است که بر این اساس پاداش بهره‌وری نیمه نخست همکاران رسمی و غیررسمی به طور هم‌زمان پرداخت شد.

وی درباره محاسبه و خرید مرخصی کارکنان قراردادی اظهار کرد: با توجه به اینکه کارکنان قراردادی از نیروهای تاثیرگذار در تحقق اهداف شرکت هستند،  از این رو هماهنگی‌های لازم در این باره به مجموعه مدیریت‌ها و واحدهای ذی‌ربط برای اجرا ابلاغ شد.

موسوی درباره پرداخت فوق‌العاده‌های تخصصی کارکنان در بخش دریا که به‌تازگی از سوی وزیر نفت ابلاغ شد، توضیح داد: مدیریت‌های منابع انسانی و امور مالی شرکت موظف به محاسبه و پرداخت این فوق‌العاده به کارکنان مشمول طرح شده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به پرداخت کمک معیشت کارکنان ارکان ثالث در سقف ۵ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: دستورعمل پرداخت‌ها از طریق مدیریت مالی به زیرمجموعه‌ها صادر شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از کارکنان شرکت غیررسمی هستند و تامین امکانات رفاهی مورد نیاز آنان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، بر این اساس این دسته از همکاران و خانواده‌های آنان از امکانات فرهنگی، ورزشی و سالن‌های غذا خوری شرکت برخوردار شدند.

موسوی با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل با راهبرد شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: این موضوع طبق ضوابط و مقررات صنعت نفت در حال برنامه‌ریزی، پیگیری و اجراست.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین این شرکت اهتمام ویژه‌ای به مجموعه کارکنان بخش عملیاتی در مباحث فرهنگی، رفاهی و معیشتی دارد، به‌گونه‌ای که این مهم در سرفصل برنامه‌های شرکت قرار گرفته و به مدیران و مسئولان ابلاغ شده است.

کد خبر 297893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =