افتتاح چهل‌ونهمین جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب

هم‌زمان با چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چهل‌ونهمین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب به نام جایگاه سی‌ان‌جی مصطفی رسولی در شهرستان بوکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، همسو با سیاست‌های ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری، بهبود کیفیت هوا، سالم‌سازی محیط زیست و همچنین توسعه متوازن نقاط عرضه سوخت پاک سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب، دهمین جایگاه سی‌ان‌جی شهرستان بوکان و چهل‌ونهمین جایگاه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مقام‌های محلی و انتظامی و رئیس ناحیه بوکان افتتاح شد و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

رئیس ناحیه بوکان  پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب  گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی، احداث شده است.

عبدالله احمدی افزود: جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی مصطفی رسولی با برخورداری از سه سکوی سوخت‌گیری و سه دیسپنسر و ۶ نازل، بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با همه امکانات رفاهی و جانبی ساخته شده و دارای سیستم دوربین مداربسته، سامانه پرداخت الکترونیکی، سرویس‌های بهداشتی و محل انتظار سرنشین و ... است.

وی ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این جایگاه عرضه سی‌ان‌جی گفت: با راه‌اندازی این جایگاه، زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش شانا، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.  

کد خبر 299454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =