تزریق ۲۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان در یک‌ سال

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تکمیل ابزارهای مالی این صندوق خبر داد و گفت: در یک سال گذشته، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، علی وحدت امروز (یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه) در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه با بیان اینکه صنعت نفت قدیمی‌ترین صنعت کشور و توسعه‌دهنده و پیشران اقتصاد کشور است، اظهار کرد: توجه به اکوسیستم نوآوری در این بخش ضروری است و وزارت نفت نیز با حمایت آقای زنگنه گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته است.

وی به خرید تضمینی کالا، پارک فناوری و ... به‌عنوان برخی اقدام‌های وزارت نفت برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه ابزارهای مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کامل است، تصریح کرد:  این صندوق خدماتی نظیر تضمین خرید، تضمین کیفیت و ارائه انواع تسهیلات لیزینگ و ابزارهای مالی و نیز مباحث سرمایه‌گذاری و اوراق نوآوری را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد.

وحدت با اشاره به اینکه در یک سال گذشته، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تزریق شده است، افزود: همچنین هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها صادر شده است.

گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت صبح امروز (یکشنبه، ٢٧ بهمن‌ماه) با حضور وزیران نفت و علوم، تحقیقات و فناوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به‌کار کرد و عصر روز (سه‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 299887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =