جایگاه‌های منتخب زاهدان آماده سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بر ضرورت برنامه‌ریزی و مدیریت سفرهای نوروزی استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح کدینگ، جایگاه‌های منتخب عرضه سوخت زاهدان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محسن وزارتی در نشستی با حضور مسئولان منطقه با اشاره به اجرای طرح کدینگ در سطح منطقه، هدف این طرح را  پیشگیری از ورود کارت‌های مهاجر و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت عنوان کرد.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح کدینگ در این استان، فقط خودروهایی که دارای شماره پلاک یا آدرس استان باشند، مجاز به سوختگیری در جایگاه‌های سوخت هستند و سایر خودروها، از جمله خودروهای مهمان و فاقد کارت می‌توانند در جایگاه‌های منتخبی که اطلاع‌رسانی شده‌ است، سوختگیری کنند.

نظارتی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در سفر به سیستان و بلوچستان را تامین سوخت عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای سفرهای نوروزی انجام شده و هیچ مشکلی در زمینه تأمین سوخت مسافران وجود ندارد.

این مقام مسئول افزود: در ایام نوروز تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت به مسافران افزایش خواهد یافت و هموطنان عزیز، بدون معطلی می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر منطقه زاهدان همچنین از طرح توزیع سیلندر گاز مایع با استفاده از زیرساخت بانکی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت آزمایشی در شهر زاهدان آغاز شده و در اسفندماه امسال در کل منطقه اجرا خواهد شد.

وزارتی طرح توزیع گازمایع از طریق زیرساخت بانکی را از جمله طرح‌های توسعه خدمات الکترونیک و مدیریت توزیع گازمایع عنوان و تصریح کرد: این طرح ملی برای نخستین بار در سطح استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 300159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =