غربالگری کارکنان شرکت ملی گاز در پی شیوع ویروس کرونا

شرکت ملی گاز ایران از امروز (یکشنبه، ۱۱ اسفندماه) با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تب‌سنج، در ورودی ساختمان ستاد، درجه حرارت بدن کارکنان را اندازه‌گیری کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کریم‌الله حدادی، سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ورود آن به ایران، همکاران ستادی از امروز این اقدام را مدنظر قرار دادند تا حد امکان از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، کارگروهی با عنوان «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای جدید» در وزارت نفت نیز تشکیل و الزام‌های پیشگیری و کنترل ابتلا به این ویروس در صنعت نفت ابلاغ شد.

سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز اظهار کرد: بر این اساس و بنا بر اطلاعیه وزارت بهداشت، برای اینکه در سطح فردی مبتلا نشویم، رعایت یک‌سری دستورالعمل‌های ارائه شده کافی است و دیگر نباید به دیگر حواشی توجه کرد که شستن دست‌ها مهم‌تر است، ضمن آنکه استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ و دست ندادن و روبوسی نکردن باید رعایت شود و پرهیز از حضور در مکان‌های پر ازدحام تا جایی که امکان دارد، از مهم‌ترین این دستورعمل‌هاست.

کد خبر 300454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =