برگزاری دوره آموزشی مقابله با کرونا در شرکت گاز آذربایجان شرقی

همه مدیران صنعت نفت استان آذربایجان شرقی در دوره آموزشی مقابله با ویروس کرونا در شرکت گاز این استان حضور یافتند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هم‌زمان با وصول اخبار رسمی مبنی بر شیوع ویروس کرونا به چند کشور و پیش از ورود آن به ایران، برای آگاهی‌بخشی و کسب آمادگی‌های لازم در سطح واحدهای تابع صنعت نفت استان آذربایجان شرقی، نشست آشنایی مدیران صنعت نفت استان با ویروس کرونا و نحوه مقابله با این بیماری در واحدهای تحت مدیریت، با ارائه سازمان بهداشت و درمان شمال غرب کشور و به میزبانی شرکت گاز استان در محل سالن کنفرانس‌های این شرکت برگزار شد.

براساس این گزارش، در این دوره آموزشی، رئیس سازمان بهداشت و درمان شمال غرب کشور، ضمن ارائه توضیحاتی خلاصه درباره این ویروس، آمار قربانیان و راهکارهای پیشگیری فردی از بروز بیماری، راهکارهای اجرایی در محیط‌های اداری و سازمان‌ها را نیز تشریح و بررسی کرد.

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حفظ جان سرمایه‌های انسانی، افزون بر انتشار اطلاعیه‌های آموزشی مستمر و از کانال‌های مختلف ارتباطی درباره این بیماری و آگاه‌سازی همکاران سازمان در زمینه حفظ آرامش، رعایت بهداشت فردی، انجام اقدام‌های زمینه‌ای لازم از قبیل ضدعفونی کردن مکرر فضاهای اداری، توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستمال شخصی، دستکش و... را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 300518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =