۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر: 300528
تداوم اقدام‎های مقابله‎ای با کرونا در شرکت متن

اقدام‌ها و تمهیدهایی پیشگیرانه به‌منظور مقابله با ویروس کرونا در شرکت مهندسی و توسعه نفت دنبال می‎شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، نشست اضطراری مقابله با ویروس کرونا با حضور تورج دهقانی، مدیرعامل این شرکت، اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل درباره انجام هماهنگی‌های لازم به‌منظور صیانت از سلامتی کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شرکت برگزار شد.

در این نشست، اقدام‌ها و تمهیدهایی پیشگیرانه به‌منظور مقابله با ویروس کرونا تصویب شد و در دستور کار قرار گرفت.

بنابراین گزارش، از جمله مهم‌ترین این اقدام‌ها تهیه دستگاه اندازه‌گیری درجه‌ تب برای مراجعان در بدو ورود، توزیع روزانه‌ دستکش و ماسک میان همه‌ کارکنان و ضدعفونی کردن و گندزدایی محوطه و ساختمان‌های شرکت است.

همه رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی در شرکت مهندسی و توسعه نفت تعطیل و دوره‌های آموزشی غیرضروری تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد، همچنین همکاران شرکت برای ورود و خروج الزامی به ثبت اثر انگشت با دستگاه انگشت‌نگار نخواهند داشت و مدیریت ورود و خروج به سرپرستان واحدهای مربوطه محول شده است.

در این نشست همچنین تصمیم گرفته شد همه مأموریت‌های غیرضروری لغو شده تا از تردد همکاران در فرودگاه‌ها و مراکز عمومی کاسته شود.

پیش از این نیز رئیس اچ‌اس‌یی شرکت متن درباره برنامه‌ریزی‌های گسترده این شرکت برای پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا اطلاع‌رسانی کرده بود.

کد خبر 300528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =