فرصت مناسبی برای حضور دانش‌بنیان‎ها در صنعت گاز  فراهم شده است

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با استفاده از نیروهای بومی، نقش تاثیرگذاری در کاهش نرخ بیکاری داشته و فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت گاز به‌وجود آمده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در حاشیه بازدید امیر نجاتی فرمانده تیپ ۳۷۷ لشکر ۷۷ ثامن الائمه(ع) از این مجتمع گازی گفت: امروز نعمت امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مؤلفه‌های مهم در ایجاد ثبات و فعالیت کارخانجات و صنایع است و اگر این امنیت برقرار نباشد پایداری تولید انرژی محقق نخواهد شد.

وی افزود: امنیت پشتوانه‌ای محکم برای کارکنان سختکوش این پالایشگاه در تولید بی‌وقفه گاز طبیعی و ارسال آن به خطوط انتقال تا مبادی مصرف (مشترکان خانگی و صنعتی) است.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه این پالایشگاه یکی از حیاتی‌ترین صنایع در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۷ سال از افتتاح پالایشگاه می‌گذرد و با مجاهدت و تلاش کارکنان صنعت گاز شاهد برقراری تولید پایدار در این پالایشگاه هستیم.

منبتی در پایان گفت: با توجه به مشکلات موجود در سطح جامعه و بیکاری جوانان، توانسته‌ایم بخشی از سرمایه‌های انسانی مورد نیاز پالایشگاه را از افراد بومی منطقه به‌کار بگیریم که این مهم نقش تاثیرگذاری در کاهش نرخ بیکاری داشته و فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت گاز به‌وجود آمده است، ضمن اینکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به ذی‌نفعان نیز گام‌های مهمی برداشته شده است.

کد خبر 300530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =