۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
  • کد خبر: 300538
راه‌اندازی ۸ تیم واکنش سریع در پارس جنوبی

مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس از تشکیل و راه‌اندازی هشت تیم واکنش سریع در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی گفت: براساس این مصوبه تیم واکنش سریع (یک تیم برای مناطق عملیاتی پارس یک و پارس کنگان و یک تیم برای منطقه پارس سه) در منطقه ویژه پارس، دو تیم در شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی، دو تیم در شرکت نفت و گاز پارس (یک تیم مستقر در تأسیسات خشکی و یک تیم هم در سکوهای گازی) ، یک تیم در شرکت پایانه‌های نفتی ایران (پایانه میعانات گازی پارس جنوبی) تشکیل شده است.

وی افزود: همسو با اجرای مصوبه‌های چهارمین نشست کمیته عالی شرایط اضطرار مقابله با ویروس کرونا در منطقه ویژه پارس، گروه‌های واکنش سریع برای مهار شیوع بیماری کرونا مطابق با دستورعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل و راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: دیگر پتروشیمی‌های مستقر در منطقه نیز مؤظف به تشکیل و راه‌اندازی تیم‌های جداگانه واکنش سریع شدند که با تشکیل آنها، تعداد تیم‌های واکنش سریع تا دو روز آینده به بیش از ۲۰ تیم افزایش خواهد یافت.

موسوی گفت: این گروه‌ها با تأیید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دریافت آموزش‌های لازم، خدمات‌رسانی عملیاتی خود را به شاغلان در پارس جنوبی بر اساس دستورعمل‌های تدوین‌شده آغاز می‌کنند.

مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس اظهار کرد: طبق دستورعمل ابلاغی، امکانات و سرمایه انسانی برای تشکیل تیم واکنش سریع با مشارکت مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت‌های مستقر در منطقه شامل یک دستگاه خودرو آمبولانس یا وانت، یک نفر کارشناس بهداشت محیط آموزش‌دیده، یک نفر کارشناس پرستاری، تجهیزات گندزدایی و مواد ضدعفونی و وسایل تجهیزات حفاظت فردی برای استفاده کارشناسان و تحویل به کارکنان در معرض خطر ابتلاست.

کد خبر 300538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =