اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه زاهدان

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار که مدتی است به‌صورت آزمایشی در شهر زاهدان آغاز شده بود، در همه شهرستان‌های زیر پوشش این منطقه اجرا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محسن وزارتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به‌منظور تأمین رفاه شهروندان، گاز مایع به‌صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار، در منازل مشترکان توزیع می‌شود.

وی گفت: در نشست مشترکی با حضور معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان مصوب شد توزیع گاز مایع فقط به‌صورت اشتراکی توسط شرکت‌های توزیع‌کننده جلو در منازل توزیع و از توزیع میدانی آن جلوگیری شود، همچنین از این به بعد هیچ‌گونه سیلندر و تأسیساتی در میدان‌های سطح شهر وجود نخواهد داشت.

مدیر منطقه زاهدان ارائه کارت بانکی از سوی مشترکان هنگام تحویل گاز مایع را الزامی دانست و گفت: توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سایت جدید تجارت آسان ثبت کرده‌اند، انجام خواهد شد و در صورتی که ثبت‌نام در این سامانه انجام نشده باشد با ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار، توزیع گاز مایع انجام می‌شود.

وزارتی خطاب به افرادی که تاکنون در سامانه توزیع نفت سفید ثبت‌نام نکرده‌اند، گفت: افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری، با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان به آدرس اینترنتی https://newtejaratasan.niopdc.ir در بخش نفت سفید، ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: به‌منظور سهولت ثبت‌نام در سامانه جدید تجارت آسان، فرم‌های ثبت‌نام از طریق عاملان توزیع گاز مایع، جلو در منازل مشترکان توزیع خواهد شد که پس از تکمیل توسط آنان، اطلاعات خانوار از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در سامانه یادشده ثبت می‌شود.

وزارتی تصریح کرد: شرکت‌های توزیع‌کننده مؤظف‌ هستند ۷۲ ساعت پس از ثبت درخواست، نسبت به توزیع گاز مایع جلو در منازل مشترکان اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ستاد مرکزی طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تشکیل شده و آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است.

کد خبر 300549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =