میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به ۷۰ میلیون لیتر رسید

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی مصرف بنزین گفت: هم‌اکنون میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به ۷۰ میلیون لیتر رسیده است.

شهرام رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود: میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در انتهای بهمن‌ماه به ۸۰ میلیون لیتر رسیده بود که این رقم با کاهش ۱۰ درصدی در فاصله روزهای یکم تا دوازدهم اسفندماه امسال، به ۷۰ میلیون لیتر رسیده است.

وی تأکید کرد: میانگین مصرف روزانه بنزین کشور پیش از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور که ۲۴ آبان‌ماه امسال اجرا شد، به‌طور میانگین ۹۵ میلیون لیتر بود که این رقم با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، به ۷۵ میلیون لیتر کاهش یافت.

صدور نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار کارت سوخت

وی همچنین از صدور و توزیع تمامی کارت‌های هوشمند سوخت درخواستی مانده از ماه‌های قبل خبر داد و گفت: صدور کارت‌های هوشمند سوخت هم‌اکنون به روز شده و صدور کارت‌ درخواست‌های جاری نیز در حال انجام است.

رضایی افزود: از تاریخ بیست‌وپنجم آبان‌ماه امسال تا روز دوازدهم اسفندماه، یک میلیون و ۸۰۰ هزار درخواست کارت هوشمند سوخت دریافت شده که به‌طور میانگین ماهانه ۶۰۰ هزار درخواست بوده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به دارندگان کارت هوشمند سوخت گفت: زیرساخت‌های اجرای این طرح در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آماده است، اما تاکنون ابلاغیه‌ای در این باره دریافت نشده است.

کد خبر 300603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =