۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر: 300613
گاز خوزستان در زمان سیل قطعی نداشت

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه‌ای که در استان پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، تاسیسات گاز بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالله ابول‌پور با بیان اینکه در طرح جامع خوزستان، تمامی شهرهای استان به لحاظ تأمین گاز به‌صورت رینگ هستند و خطوط پایدار دارند، گفت: مصرف گاز در استان بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب بوده و شرایط شبکه پایدار است.

وی اظهار کرد: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه‌ای که پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، تاسیسات گاز بود که این مهم حاصل تلاش نیروهای شرکت گاز و استانداردهای اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت افزود: در شرایطی هستیم که  ۹۹ درصد مناطق شهری و ۸۳ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز بهره مندند، از این رو دیگر بحث توسعه و چشم‌انداز معنا ندارد و باید به سمت برندینگ و خدمات برویم.

وی اظهار کرد: از سال گذشته که این سِمت را عهده‌دار شدم، شعار و چشم‌انداز شرکت به سمت برندینگ تغییر یافت و هدف ما این است که به تحسین‌برانگیزترین شرکت در ارائه خدمات تبدیل شویم و بتوانیم در زمینه شاخص‌های فرآیندی و عملکردی با دیگر شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور رقابت کنیم.

کد خبر 300613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =