تمهیدات پالایشگاه گاز ایلام برای پیشگیری از انتشار کرونا

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از انجام اقدام‌های پیشگیرانه بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، شهریار داری‌پور با بیان اینکه آگاهی نسبت به منشأ این بیماری و چگونگی انتقال و راه‌های مقابله با آن در پیشگیری و کنترل این ویروس نقش بسزایی دارد، افزود: پنجمین جلسه کمیته سلامت پالایشگاه در سال ۹۸ با محوریت آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

وی ادامه داد: تهیه و خرید مواد ضدعفونی، تهیه و توزیع ملزومات پیشگیری مورد نیاز از قبیل ماسک، دستکش و لباس یکبار مصرف، ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی و کنترل و پایش آنها، ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری و منازل سازمانی، استفاده از ظروف و لیوان‌های یکبار مصرف تنها بخشی از اقدام‌های این شرکت برای پیشگیری از این ویروس بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: حذف سیستم انگشت‌زنی، کاهش جلسات به جز موارد ضروری، کاهش مأموریت‌های کاری، انجام کنترل‌های پزشکی روزانه برای کارکنان رستوران، حذف سرو ناهار برای کارکنان روزکار، کاهش ساعات کار کارکنان روزکار، جلوگیری از حضور افراد با علائم سرماخوردگی در محیط کار و استفاده از مرخصی استعلاجی برای آنها، تعطیل کردن اماکن ورزشی، تعطیل کردن همه دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌ها از دیگر اقدام‌های پیشگیرانه در این مکان صنعتی بوده است.

داری‌پور با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، از خرید پنج دستگاه تب‌سنج دیجیتال برای پایش سلامت کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم برای پیشگیری به همکاران یادآوری شده و استفاده از تابلوهای الکترونیکی و اطلاع‌رسانی به منظور بازنشر پیام‌های مقابله با این ویروس از دیگر اقدام‌های این شرکت بوده است.

کد خبر 300622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =