محموله بهداشتی منطقه ویژه به فرمانداری عسلویه تحویل شد

محموله کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌منظور مقابه با کرونا به فرمانداری عسلویه تحویل داده شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نخستین محموله کمک‌های بهداشتی مقابله با کرونا شامل تب‌سنج، ماسک N95 و ماسک سه‌لایه، گان بهداشتی و دستکش از سوی این سازمان به فرمانداری عسلویه تحویل شد.

سیدپیروز موسوی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به همراهی صنعت نفت با مردم و مسئولان شهرستان عسلویه برای عبور از چالش ویروس کرونا گفت: ما خود را بخشی از مردم عسلویه می‌دانیم و این اطمینان به مردم عسلویه داده می‌شود که همه امکانات و تجهیزات صنعت نفت برای عبور از چالش «ویروس کرونا» در اختیار مردم منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آموزش همگانی مقابله با کرونا، رعایت مسائل بهداشتی و مسئولیت‌پذیری افراد در این زمینه از مهم‌ترین راهکارهای عبور از این چالش بزرگ است و اطمینان داریم مردم آگاهانه به مسئولیت خود در زمینه رعایت مسائل بهداشتی عمل خواهند کرد.

موسوی نقش رسانه‌ها برای عبور از این بحران را مهم دانست و تأکید کرد: آموزش همگانی چگونگی مقابله با ویروس کرونا، واقع‌بینی و تکیه بر اخبار ارائه‌شده از سوی مراجع رسمی رمز موفقیت کشور برای فائق آمدن بر این چالش است.

کد خبر 300655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =