عرضه محلول ضدعفونی‌کننده تولیدی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در ۴ استان

رئیس کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ماده ضدعفونی‌کننده دست تولیدی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در استان‌های تهران، خوزستان، گیلان، کرمانشاه و برخی مناطق عملیاتی صنعت نفت توزیع شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی به پیگیری‌های انجام‌شده برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز محلول آنتی‌سپتیک اشاره  کرد و گفت: از عصر دیروز با دریافت ماده اولیه مورد نظر برای تولید این محلول در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی روند تولید شتاب گرفته و امید است بتوانیم بخشی از نیازهای واحدهای عملیاتی و بهداشت و درمان را تأمین کنیم.

وی افزود: با پیگیری‌های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و حمایت‌های ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تأمین به‌موقع منابع مالی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، بخش دوم خوراک دریافت شد و تولید محصول مورد نیاز واحدهای درمانی و شرکت‌های پتروشیمی و دیگر زیرمجموعه‌های صنعت نفت کشور برای کاهش انتشار ویروس کرونا در حال تولید است.

ربانی به اقدام‌های موثر پتروشیمی کارون اشاره کرد و گفت: این شرکت توانست ماده ضدعفونی‌کننده سطوح تولیدی خود را به بسیاری از شرکت‌ها و شهرداری‌ها در سطح منطقه، استان خوزستان، تهران، گیلان و کرمانشاه حسب تقاضا تحویل دهد.

به گفته وی، با توجه به دستورعمل استفاده از ماده ضدعفونی سطح (آب ژاول) و رقیق کردن تا ۱۰ برابر با آب، میزان مواد تحویلی تا لحظه گزارش براساس آمار ارسالی مدیرعامل پتروشیمی کارون بیش از ۴ میلیون لیتر است. 

رئیس کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: هزینه مواد اولیه ماده ضدعفونی‌کننده دست تولیدی  از سوی شوراهای راهبردی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و عسلویه و همکاری هلدینگ‌های پتروفرهنگ و خلیج فارس تأمین و به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

کد خبر 300659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =