خط انتقال آمین در پالایشگاه گاز بیدبلند طراحی و ساخته شد

مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز بیدبلند از طراحی و ساخت خط انتقال آمین واحد پالایش گاز ۳۰۰ به همت کارکنان این کارگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا اظهار کرد: کارکنان پرتلاش کارگاه مرکزی در سال رونق تولید توانستند با استفاده از توان داخلی و تلاش مستمر، این خط را طراحی و اجرایی کنند.

 وی در تشریح فرآیند طراحی و ساخت خط فشار قوی انتقال آمین گفت: کارکنان پر تلاش کارگاه مرکزی پس از ارزیابی و بررسی نقشه‌ها و تهیه و سفارش‌گذاری اقلام موردنیاز، آن را ساختند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ادامه داد: با توجه به اینکه متریال موردنیاز در ساخت تجهیزات خط، نوع خاصی دارد و همچنین دسترسی به تجهیزات نیاز به تمهیداتی داشت، از این رو برای تأمین متریال مناسب حساسیت بسیار زیادی بود که با تلاش مضاعف همکاران خدمات کالا، بازرسی فنی و کارگاه مرکزی، متریال مورد نیاز از منابع داخلی تهیه و پس از بررسی صحت و تأیید کیفیت آن از سوی اداره بازرسی فنی، تایید نهایی شد.

پوررضا با بیان اینکه همه خطوط از تلمبه آمین تا برج احیا نوسازی خواهد شد، اظهار کرد: بخشی از پروژه در کارگاه انجام شده و بخش اعظم کار شامل نصب و جوشکاری این تجهیزات در محل اصلی آن است که در این زمینه نیز ضمن هماهنگی با مسئولان ایمنی و تعمیرات پالایشگاه و استفاده از تجارب گران‌قدر آنها برای کار در ارتفاع، آمادگی کامل برای انجام این پروژه وجود دارد.

کد خبر 300788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =