گازرسانی به ۱۸۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان کرمانشاه در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: امسال با تلاش مضاعف مجموعه کارکنان گاز استان کرمانشاه، ۱۸۰ واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی اظهار کرد: در راستای کمک به اقتصاد کشور و رونق تولید و به‌منظور جایگزینی سوخت مایع با گاز طبیعی در بخش صنعت کشور، شرکت گاز استان کرمانشاه با گازدار کردن ۸۵ کیلومتر شبکه گازرسانی در بخش صنعت و راه‌اندازی ۴۲ واحد صنعتی و تولیدی و اجرای شبکه داخلی ۸۰ واحد صنعتی عمده و نصب ۱۳۷ علمک، توانسته ۱۸۰ واحد صنعتی و تولیدی را گازدار کند.

وی ادامه داد: تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی گازرسانی شده در استان تاکنون به ۱۳۴۵ واحد رسیده که ۱۸۰ واحد آن با حجم جایگزینی ۲۴۷۹۱۰ مترمکعب گاز طبیعی در ساعت، امسال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: گازدار کردن انشعاب واحدهای صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد و خارج از مصوبه، نظارت بر اجرای شبکه‌های گاز داخلی شهرک‌های صنعتی، کنترل و نظارت بر کار مشاور درخصوص تأییدهای شبکه گاز داخلی صنایع عمده و راه‌اندازی ایستگاه کنتور و گازدار کردن شبکه داخلی صنایع عمده از جمله خدماتی به شمار می‌آید که در مسیر گازرسانی به این واحدهای صنعتی از سوی واحد گازرسانی به صنایع گاز استان انجام شده است.

کد خبر 300825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =