اقدام‌های شرکت نفت وگاز شرق برای مقابله با کرونا

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، همه اقدام‌های لازم را برای صیانت از کارکنان خود و تولید بدون وقفه گاز در حال اجرا دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با محور اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) پس از اطلاع‌رسانی، مجموعه فعالیت‌های لازم در این زمینه اجرایی شد.

ضدعفونی کردن محیط‌های کاری و وسایل حمل‌ونقل، لغو استفاده از دستگاه‌های ثبت اثر انگشت، طرح پایش وضع سلامتی همکاران طرح اقماری، توزیع غذا در ظروف یکبار مصرف و تعطیلی موقت رستوران‌های شرکت و همچنین تعطیلی موقت اماکن ورزشی از جمله اقدام‌هایی به شمار می‌رود که با محوریت اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت انجام شده است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به‌عنوان تنها تأمین‌کننده گاز در شرق و شمال‌شرق کشور، دارای موقعیتی راهبردی در صنعت نفت است و تأمین مستمر گاز طبیعی مورد نیاز ۶ استان کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان را به‌عهده دارد و با وجود شرایط سخت جغرافیایی، ترش بودن گاز تولیدی، میزان بالای H2S، تولید پایدار آن تداوم داشته است.

کد خبر 300837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =