پشتیبانی بخش خدمات غذایی و اردوگاهی از عملیات حفاری

افزون بر ۱۵ هزار نیروی شاغل در شرکت ملی حفاری ایران، بیش از ۲ هزار نفر در حوزه خدمات غذایی و اردوگاهی دکل‌های حفاری خدمت می‌کنند که در عمل تکمیل‌کننده بخش مهم و حیاتی همراهان و گردانندگان چرخ‌های کارخانه‌ای تحت عنوان دستگاه حفاری هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمید حیدری، رئیس اردوگاه بخش خدمات غذایی منطقه یک حفاری این شرکت با نگاهی به روند فعالیت کارکنان این بخش اظهار کرد: کمپ‌های دستگاه‌های حفاری مجموعه‌ای از کانکس‌های قابل‌حمل در قالب خوابگاه کارکنان، میهمانان (نیروهای فنی ماموریتی)، سالن‌های غذاخوری، فضای ورزشی، فرهنگی، اتاق‌های اداری، درمانگاه و سرویس‌های جانبی است که به‌عنوان یک مجموعه مسکونی همه امکانات در آن پیش‌بینی شده است. همچنین در کنار  این کانکس‌ها فضاهایی برای رئیس دستگاه، نماینده شرکت متقاضی، پزشک، گل‌شناس، برقکار، مکانیک، سالن نشست‌ها و... تعبیه شده است.

وی دستگاه‌های حفاری شرکت را بالغ بر ۷۰ دکل در بخش خشکی و دریا دانست و افزود: در نمودار سازمانی برای بخش خدمات غذایی و اردوگاهی سه منطقه تعریف شده است که شمار دستگاه‌های حفاری میان این سه مناطق تقسیم شده و هر منطقه خود نیز چهار مسئول هماهنگی و کنترل اردوگاهی دارد که در هر نوبت کاری ۱۵ نفر مشغول فعالیت هستند. بخش خدمات غذایی و اردوگاهی هر دکل شامل آشپزخانه (طبخ غذا و نانوایی)، اتاق‌داری، تاسیسات اردوگاه و کارهای مستغلات است که همه در قالب خدمات هتلداری ارائه و ماهیت کاری این بخش در دو فصل تغذیه و بهداشت خلاصه می‌شود.

 این پیشکسوت در بخش خدمات پشتیبانی دکل‌های حفاری گفت: همکاران‌ ما در این بخش با هدف کسب رضایتمندی کارکنان دستگاه‌های حفاری از سحرگاهان تا پاسی از شب به نظافت و بهداشت اردوگاه، تهیه صبحانه، ناهار و شام مشغول هستند، کارکنانی که بی‌وقفه و به دور از خانواده برای دستیابی به مخازن نفت و گاز تلاشی مضاعف دارند و خدمت به آنان در روند و پیشبرد کار به‌طور مستقیم اثرگذار است.

حیدری ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان خدمات غذایی و اردوگاهی فعالیت آنان را مظهر کار و تلاش بی‌منت، عطوفت و مهربانی، عشق به خدمت، صبوری، همدلی و همبستگی عنوان‌کرد و یادآور شد: از نمونه‌های بارز این تلاش بی‌وقفه را می‌توان در عملیات‌های سخت و پیچیده مهار و کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز و نیز اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامت کارکنان مشاهده کرد.

کد خبر 300845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =