تشریح اقدام‌های ۶ منطقه عملیاتی فلات قاره برای مقابله با کرونا

اقدام‌های انجام شده در ۶ منطقه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران برای مقابله با کرونا در نشست اخیر کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ تشریح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح ۳ (بالاترین سطح مدیریتی و تصمیم‌گیری) با حضور حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌عنوان فرمانده صحنه، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و دیگر اعضای این کمیته عصر روز دوشنبه (۱۹ اسفندماه) برگزار شد.

در این نشست علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اقدام‌های این شرکت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ستاد و ۶ منطقه عملیاتی را تشریح کرد.

وی تأمین اقلام ضروری مانند ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و تب‌سنج و ارسال به مناطق عملیاتی با وجود مشکلاتی که در مسیر تأمین این اقلام وجود داشت، لغو مراسم‌ها، همایش‌ها و مأموریت‌های غیرضروری، لغو برنامه عزیمت خانواده‌های کارکنان عملیاتی به این مناطق، ایزوله کردن ورودی و جلوگیری از حضور مهمان و افراد غیرمرتبط در سکوها، مراقبت دقیق از همکاران و شیفت‌ها از طریق شناورها را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در شرکت نفت فلات قاره دانست.

سلمان‌زاده اظهار کرد: همچنین مباحث آموزشی و آگاهی‌بخش به‌صورت مستمر ارائه و  هر روز پایش می‌شود.

وی افزود: نشست‌های هماهنگی با مناطق عملیاتی نیز با حداقل نفرات و به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

خرید ۱۱ آمبولانس مجهز برای مناطق عملیاتی نفت

حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست با اشاره به خدمات این سازمان از جمله خرید تجهیزات و آمبولانس در مدت اخیر گفت: ۱۱ آمبولانس جدید و مجهز ویژه خدمات برای این بیماری خریداری شده و در مناطق عملیاتی نفت مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه کتمان بیماری بسیار خطرناک و مسئله‌زا است، اظهار کرد: در این مسیر باید پایش مستمر کارکنان انجام شود.

وی با تأکید بر توجه به بهداشت روان کارکنان افزود: پایش مستمر همکاران، ارائه خدمات و پیگیری اقدام‌ها تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت.

مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران نیز به‌عنوان دبیر کمیته در این نشست به تشریح اقدام‌های این مدیریت در چند روز اخیر پرداخت.

ارائه تسهیلات و مزایا به کارکنان بخش بهداشت و درمان

در این نشست ناصر مولایی، مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به خدمات متعددی که در مدت اخیر ارائه شده است، اظهار کرد:‌ تسهیلات، مزایا و موارد انگیزشی برای کارکنان بخش بهداشت و درمان در برنامه این مدیریت قرار دارد.

وی به تعطیل شدن اماکن عمومی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: توزیع غذا در رستوران‌های نفت نیز متوقف شده است و تا اطلاع ثانوی غذا در ظروف یکبار مصرف ارائه می‌شود.

مولایی از پایش کارکنان مناطق عملیاتی به‌صورت مستمر خبر داد و تصریح کرد: برای مرخصی کارکنان مدت موقت و پیمانکاری نیز تدابیری اندیشیده‌شده و ابلاغ می‌شود.

وی افزود: اولویت خدمات پزشکی در مناطق عملیاتی نیز با موارد مشکوک به کرونا است.

در ادامه این نشست اقدام‌های ۶ منطقه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران نیز بررسی و تصمیم‌های مقتضی اتخاذ شد.

کد خبر 300846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =