‫استمرار گندزدایی معابر مناطق مسکونی شرکتی در نفت‌خیز جنوب‬

عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر مناطق مسکونی شرکتی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز با استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد‪.‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیریت عملیات غیرصنعتی با همکاری تنگاتنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست ستاد این شرکت و شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز در تلاش است وضع بهداشتی مجتمع‌های مسکونی و اداری را باثبات نگاه دارد.

شهرک نفت، بیمارستان بزرگ نفت، ایستگاه‌های ایمنی و آتش‌نشانی و منطقه مسکونی نیوسایت در شمار مناطق ضدعفونی‌شده روز (پنجشنبه، ۲۲ اسفندماه) بودند. با وجود این، مسئولان اچ‌اس‌یی، بهداشت و درمان و عملیات غیرصنعتی بر این باورند که پیشگیری از انتشار کرونا بیش از هر چیز به همکاری و مشارکت خانواده‌ها و یکایک افراد بستگی دارد.

اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز به‌صورت روزانه دو مرتبه و بعد از هر سرویس گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند. همچنین اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری شرکتی و استیجاری طبق دستورعمل‌های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با مواد و محلول‌های شست‌وشو ضدعفونی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اماکن پرتردد رانندگان از قبیل بازرسی فنی، تعمیرگاه‌ها و ادارات ستادی نیز تا اطلاع ثانوی ضدعفونی خواهند شد.

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) نیز با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در شهر اهواز وارد عرصه خدمات‌رسانی به شهروندان شده است.

توزیع ‌۲ هزار بسته (مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش) در مناطق مسکونی ملاشیه، کوی نفت، بخش‌هایی از شهرک‌ نفت و شهرک قائم و منازل مسکونی کارون و گندزدایی مناطق محروم منبع آب، کوی رمضان، سلطان‌منش، منازل کارون و شهرک‌های حفاری و آغاجاری شهر اهواز از جمله اقدام‌های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان است.

کد خبر 300952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =