پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی گاز به مناسبت نوروز ۹۹

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی، فرارسیدن سال نو را به همه کارکنان پرتلاش این شرکت در اقصی نقاط کشور و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن پیام حسن منتظرتربتی به شرح زیر است:

«با فرا رسیدن بهار زیبا و نوروز باستانی، طبیعت ردای طراوت و سرسبزی بر تن می‌کند و زمین را مملو از ترنم عشق و زیبایی می‌کند و به انسان‌ها انگیزه برای حرکت به سوی افق‌های جدید می‌بخشد. بی‌شک برای شما همکاران تحول‌خواه شرکت ملی گاز ایران که تعالی مدام را در پرگار فعالیت‌های خود قرار داده‌اید و با حرکت در مسیر دلنشین خدمت به مردم، پیام‌آور شکوفایی و زندگی‌ساز ایرانیان هستید، همه ایام همچون عید زیبا و همه فصل‌ها به‌سان بهار لبریز از شادابی است.

شرکت ملی گاز ایران در سال ۹۸ در سایه تلاش شما عزیزان، با غلبه مدبرانه بر بحران‌های گوناگون و تحقق رسالت خود در تامین پایدار انرژی، ضربان آرامش‌آفرین گاز را در سراسر کشور جاری کرد تا مردم زیر چتر پررحمت انرژی پاک، زندگی راحتی داشته باشند. صنعت گاز به لطف همه آن ارزش آفرینی‌ها، حماسه‌ها و امیدبخشی‌ها، به عنوان محبوب‌ترین و موفق‌ترین دستگاه خدمت‌رسان در بین مردم شناخته شده است و چه افتخاری بالاتر از این که مردم به گاز اعتماد دارند و کارآمدی آن را در زندگی روزمره خود لمس می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۹ به همه شما همکاران عزیز و سپاس از همراهی خانواده‌های گرامی‌تان در تحقق ماموریت‌ها و اهداف شرکت، امیدوارم سال نو نیز با هدف‌گذاری دقیق به عرصه‌ای نو در تامین منافع مردم و تعالی سازمان بدل شود. از خداوند متعال سال لبریز از سلامتی، آرامش، بهروزی و شادکامی برای شما و همه هم‌میهنان عزیز مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر 301104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =