توزیع دومین مرحله مایع ضدعفونی کننده آب‌ ژاول در عسلویه

شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاکسازی منطقه پارس و محیط پیرامونی آن، در مرحله دوم مقدار ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده آب ژاول غلیظ توزیع کرد.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، این شرکت به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاکسازی منطقه پارس و محیط پیرامونی آن، در مرحله دوم مقدار ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده (آب ژاول) را که در ترکیب با آب بیش از ۲۲۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده از آن تولید خواهد شد توزیع کرد.

در این مرحله نیز همانند مرحله نخست، این مواد با همکاری منطقه ویژه انرژی پارس، فرمانداری‌ها، شوراهای شهر و روستا، اداره‌ها و گروه‌های جهادی برای پاکسازی و ضدعفونی کردن منطقه استفاده می‌شود. 

ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در حاشیه توزیع مرحله دوم آب ژاول در منطقه با تأکید بر ضرورت همکاری و همیاری همه مجموعه‌های فعال در منطقه در مقابله با این بیماری فراگیر گفت: شرکت پازارگاد به عنوان عضوی از خانواده بزرگ پارس جنوبی همواره خود را ملزم به همراهی با مردم نجیب این منطقه در مصائب و مشکلات دانسته است‌.

وی یادآور شد: به‌زودی از طرف شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد پارچه‌های اسپان باند برای تولید تعداد ۱۶۰ هزار عدد ماسک در سطح منطقه توزیع خواهد شد.

گفتنی است، توزیع مرحله نخست ماده ضدعفونی کننده آب ژاول با استقبال بسیار خوبی از سوی سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف دولتی و نهادهای مردمی مواجه ش و به شکل مطلوبی نیز در سطح منطقه استفاده شد.

کد خبر 301117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =