تولید پایدار، کارنامه صنعت گاز در شرایط تحریم است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در تشریح عملکرد پارسال این شرکت گفت: تحریم‌ها اثر چندانی بر تولید پایدار گاز نداشت و توانستیم شرایط خوبی را در تامین گاز داشته باشیم.

به گزارش شانا، حسن منتظر تربتی اظهار کرد: سال ۹۸ را با همه ناملایمات و سختی‌ها چه از حیث مسائل طبیعی و چه از نظر مسائل سیاسی پشت سر گذاشتیم. ابتدا و انتهای سال در برخی مناطق سیل آمد. در زمستان هم شرایط سختی را از نظر مصرف گاز طی کردیم و در عین حال در شرایط تحریم قرار داشتیم، اما نکته مثبت این بود که به لطف خداوند و همه تلاشگران شرکت ملی گاز ایران این مشکلات به فرصتی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تبدیل شد.

وی افزود: خوشبختانه در شرایط سیل خدمت‌رسانی شرکت گاز برقرار بود و اگر جایی هم به مشکل برخورد کرد، به‌سرعت برطرف شد. از سویی تحریم‌ها اثر چندانی بر تولید پایدار گاز نداشت و توانستیم شرایط خوبی را در تامین گاز داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در زمستان هم در حالی که ارایه بسیاری از خدمات در استان‌های شمالی کشور مشکل بود، خدمات گازرسانی تداوم داشت، به‌صورتی که حتی مردم از گاز برای روشنایی و گرمایش هم استفاده کردند که فکر می‌کنم این مسائل در کارنامه شرکت گاز به عنوان عملکردی درخشان ثبت خواهد شد.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: امسال هم با مسئله کرونا آغاز شد، با این حال شاید با تفال به حافظ این جمله به یاد بیاید که «رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند، چنان نماند و چنان نیز نخواهد ماند».

تربتی گفت: موضوع دیگر این است که این روزها همکاران عملیاتی ما در منطقه پارس جنوبی، پالایشگاه‌های فجر جم، پارسیان، خانگیران، بیدبلند، سرخون و قشم و ایلام و مناطق عملیات انتقال گاز و در شبکه‌های توزیع، شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کنند. من از حضور و تلاش همگی در این شرایط تشکر می‌کنم و در عین حال سال نو و این فرصت خدمتگزاری بیشتر برای اثبات توانمندی‌هایشان را به آنها تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این تلاش‌ها در درگاه خداوند مورد قبول واقع شود و برکات آن در زندگی همگی مشهود باشد.

وی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم که شرکت ملی گاز به‌رغم همه نگرانی‌ها و مشکلات همچنان به خوبی بدرخشد و ان‌شاءالله تامین پایدار گاز را داشته باشیم و بتوانیم آرامش را برای همه هموطنان و مشترکان ایجاد کنیم تا نگرانی از نظر تأمین گاز نداشته باشند.

کد خبر 301146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =