درخواست شرکت‌های خطوط لوله آمریکا مبنی بر مهار تولید

شرکت‌های خطوط لوله ایالات متحده از شرکت‌های حفاری این کشور خواستند تولید خود را مهار کنند، چرا که مخازن نفتی در حال مملو شدن هستند.

 به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت‌های خطوط لوله آمریکا از تولیدکنندگان نفت خواسته‌اند به‌طور داوطلبانه تولیدشان را مهار کنند، چراکه عرضه مازاد افزایشی نفت خام سبب تکمیل شدن ظرفیت ذخیره‌سازی شده‌ است.

شرکت پلینز آل امریکن پایپ‌لاین (Plains All American Pipeline LP)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل نفت خام در ایالات متحده، این هفته در نامه‌ای از تولیدکنندگان خود خواست تولیدشان را کاهش دهند. 

یک شرکت تولیدکننده نفت در تگزاس نیز روز شنبه (نهم فروردین‌ماه) اعلام کرد شرکت‌های حفاری اخطارهای مشابهی را از شرکت‌های خطوط لوله دریافت کرده‌اند.

این پیام‌ها حاکی از آن است که بازار نفت به‌سرعت به لحظه‌ای که معامله‌گران هشدار می‌دادند، نزدیک می‌شود؛ زمانی که کاهش تقاضای نفت خام ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا سبب عرضه مازاد این محصول می‌شود و مخازن نفت خام و خطوط لوله انتقال را به‌گونه‌ای مملو می‌کند که در تاریخ بی‌سابقه است.

در نامه شرکت پلینز آمده است: دلیل ارسال این نامه، درخواست از تولیدکنندگانمان برای کاهش تولید نفت در پی همه‌گیری ویروس کروناست.

کد خبر 301195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =