۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر: 301338
بازدید از موقعیت عملیاتی استقرار دکل‌های حفاری

هیئتی متشکل از مدیران و رؤسای اداره‌های شرکت ملی حفاری با هدف قدردانی از خدمات شبانه‌روزی کادر فوریت‌های پزشکی این شرکت از موقعیت عملیاتی استقرار دکل‌های حفاری دیدن کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این هیئت متشکل از مدیران منابع انسانی، مالی، معاونان و رؤسای زیرمجموعه این مدیریت‌ها، رؤسای خدمات غذایی و فوریت‌های پزشکی و مسئولان زیرمجموعه، نمایندگان روابط عمومی و دیگر واحدهای حوزه مدیریت عامل شرکت، از نزدیک در جریان فعالیت‌های تیم فوریت‌های پزشکی و مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت قرار گرفتند.

در نخستین مرحله از این بازدیدها، این هیئت دیروز  (یکشنبه، ۱۷ فروردین‌ماه) از دستگاه‌ها و اردوگاه دکل‌های حفاری ۲۴ و ۴۴ فتح در مناطق نفت‌خیز جنوب بازدید کردند.  

این هیئت ضمن رعایت پروتکل‌های مربوط به خودمراقبتی و دیگرمراقبتی، از نزدیک با پزشکان، تکنیسین‌های پزشکی و دیگر عوامل فوریت‌های پزشکی و رؤسای دکل‌های حفاری شرکت درباره اقدام‌های انجام‌شده در راستای حفظ سلامت کارکنان عملیات حفاری که در صف اول تلاش برای حفظ و نگهداشت تولید قرار دارند به گفت‌وگو نشستند.

فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی و سیدامیر موسوی‌فخر، مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران در این بازدیدها یادآور شدند که مدیریت ارشد شرکت، سلامت کارکنان به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان را اولویت نخست کار دانسته و بر ارائه کار با رعایت کامل نکات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تأکید کرده‌ است.

پریسا قاسمی، سرپرست فوریت‌های پزشکی شرکت نیز از اقدام‌های انجام‌شده براساس دستورعمل‌های وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره الزام‌های بهداشتی و درمانی و تأمین نیازها و تجهیزات لازم گزارشی ارائه داد.

قرار است این هیئت در روزهای آینده از دیگر دستگاه‌های حفاری که در گستره مناطق نفت‌خیز جنوب استقرار دارند بازدید کند و  تلاش‌های کادر پزشکی در مناطق عملیاتی را ارج بگذارد.

شرکت ملی حفاری ایران با اجرای برنامه‌های مدون و ضابطه‌مند برای رفت و آمد کارکنان مأموریتی و همچنین نیروهای اقماری شاغل در دستگاه‌های حفاری، مقررات ویژه‌ای از جمله غربالگری کارکنان، تست سلامت و صدور مجوز برای حضور در موقعیت دکل‌های حفاری، آزمایش روزانه در محل کار و آموزش‌های مؤثر در موضوع بهداشت فردی و گروهی را در نظر گرفته است و با جدیت اعمال می‌کند.

کد خبر 301338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =