۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر: 301344
سوخت‌رسانی بی‌وقفه در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: سوخت‌رسانی به‌صورت شبانه‌روزی در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و سوخت مایع منطقه بی‌وقفه در حال انجام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی گفت: نظارت بر نحوه عملکرد مجاری عرضه به‌طور مستمر همچون ایام گذشته در همه نقاط تحت پوشش منطقه در شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، داورزن، جوین، جغتای و بردسکن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش ساعات کاری برخی ادارات هیچ‌گونه تغییری در فعالیت کاری جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی نداشته است، افزود: این جایگاه‌ها همچون ایام عادی، سوخت‌رسانی به خودروها را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تصریح کرد: مسافران و شهروندان هیچ گونه نگرانی بابت سوختگیری در این ایام نداشته باشند، زیرا روند سوخت‌رسانی در همه جایگاه‌ها عادی است و مشکلی بابت تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

صادقی گفت: با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا، از شهروندان تقاضا داریم ضمن رعایت نکات بهداشتی در این مکان‌ها، در قطع زنجیره انتقال این ویروس مشارکت کنند.

وی افزود: به همه جایگاه‌داران تأکید شده فرآیند سوختگیری توسط اپراتورها انجام شود، در غیر این صورت باید دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم مردم در دسترس قرار گیرد تا هنگام سوخت‌گیری و پرداخت هزینه آن از تماس مستقیم دست جلوگیری شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تاکید کرد: از هموطنان تقاضا می‌شود از پرداخت وجه نقد خودداری و از کارت بانکی استفاده کنند.

کد خبر 301344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =