پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد؛ سرآمدترین نهاد شرکت گاز در سال ۹۸

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز موفق به دریافت تندیس بلورین این جایزه و کسب رتبه نخست تعالی در سطح شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۳۹۸ شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا پرنیان، مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز که براساس مدل تعالی EFQM در میان ۴۷ شرکت تابع گاز در حوزه‌های ستادی، پالایش، انتقال و گازرسانی برگزار شد، پالایشگاه خانگیران با کسب بالاترین امتیاز در سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران موفق به دریافت تندیس بلورین و عنوان سرآمدترین شرکت صنعت گاز شد.

وی افزود: امتیاز کسب شده بالاترین امتیاز شرکت‌های تابع صنعت نفت در ادوار مختلف جایزه ملی تعالی سازمانی بوده است.

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: در پنج روز حضور تیم ارزیابی متشکل از ارزیابان جایزه ملی تعالی و ارزیابان صنعت گاز، میزان تحقق اهداف و استراتژی‌ها و روند عملکرد شرکت در دو حوزه توانمندسازها و نتایج براساس الگوی تعالی کیفیت اروپا و منطق امتیازی رادار ارزیابی شد.

پرنیان ادامه داد: ارزیابان پس از بررسی‌های صورت‌گرفته، گزارش بازخورد خود را در قالب نقاط قوت و فرصت‌های بهبود به دبیرخانه جایزه سرآمدی صنعت گاز و پالایشگاه ارائه کردند که شناسایی و اجرای برنامه‌های بهبود منتج از آنها، هم‌اکنون در دستور کار واحد مهندسی سامانه‌ها و بهره‌وری قرار گرفته است.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در دو دوره گذشته نیز جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز را در بین پالایشگاه‌های گازی به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 301538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =