برنامه‌های شرکت گاز یزد مطابق راهبرد جهش تولید روزآمد شد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از روزآمد شدن برنامه‌های این شرکت منطبق با راهبرد ارزشمند جهش تولید به‌منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید، تلاش برای تحقق این هدف را از اولویت‌های شرکت گاز استان یزد در شرایط کنونی دانست و گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و روزآمد کردن آن تلاش می‌شود افزون بر توسعه گازرسانی بخش خانگی و تجاری و ایجاد رفاه اجتماعی، گام‌های مؤثری برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنایع واجدالشرایط استان برداشته شود تا شاهد حرکت شتابان چرخ تولید، رونق تولید و جهش تولید در استان باشیم.

وی با اشاره به حضور نیروی جوان و تحصیلکرده در شرکت و لزوم استفاده بهینه از این نیروها، تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی و مدیریت صحیح منابع انسانی می‌توان این مسیر را طی کرد و به هدف مورد نظر دست یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تلاش برای الکترونیکی کردن و کیفی‌سازی فرآیندها و همچنین تسهیل در صدور مجوزها را یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت در سال جاری دانست و افزود: با بازنگری به‌موقع  فرآیندها و تسریع در انجام آنها می‌توان گام‌های مؤثری در جهت افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در میان مشترکان به‌ویژه واحدهای صنعتی و تولیدی برداشت.

میدانشاهی با اشاره به دستورعمل‌های ابلاغی در سال‌های گذشته درخصوص ممنوعیت خرید کالای خارجی یادآور شد: به‌منظور حمایت از تولید داخلی، بر این موضوع دوباره تأکید و مقرر شد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بتوان ضمن کمک به رونق تولید، از تجربه‌های آنها در رفع مشکلات و نیازهای شرکت بهره برد.

کد خبر 301543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =