ثبت بالاترین رکوردها در مجتمع گاز پارس جنوبی طی سال ۹۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات با تلاش همکاران عزیز، به سلامت بالاترین رکوردها در پایداری کمّی و کیفی محصولات ثبت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم‌زاده فرهنگ ضمن تبریک سال نو گفت: شیوع ویروس کووید- ۱۹ و بیماری کرونا پدیده‌ای بسیار خطیر و جدی است که نه‌تنها سلامت عمومی همه ایرانیان را تهدید می‌کند، بلکه همه ارکان مدیریت کشورهای دنیا و به تبع آن ایران را به‌طور جدی به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: طبعاً صنعت انرژی از زیرساخت‌های حیاتی به شمار می‌آید و همه ما نه‌تنها به لحاظ فردی و اجتماعی، بلکه به لحاظ مراقبت از پایداری تأمین انرژی مردم مکلف به رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: تاب‌آوری و خوداتکایی در مجتمع گاز پارس جنوبی به سطحی از بلوغ رسیده که ظرفیت تبدیل تهدیدهای سخت به فرصت را در درون خود پرورش داده و اگر امروز قرنطینه و جداسازی رمز عبور از تهدید بیماری کروناست می‌توانیم جوهر یکپارچگی و همدلی را حفظ و به هم یادآوری کنیم که ما در قلب یک پیکر و از یک گوهر، آماده روزهای سخت هستیم.

فرهنگ در ادامه با اشاره به رویدادهای پارسال اظهار کرد: سالی که با هم پشت سر گذاشتیم بدون اغراق یکی از سخت‌ترین سال‌های دوران خدمت من در صنعت گاز کشور بود.

وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران، چالش‌هایی جدی در تداوم راهبری تأسیسات مهم و معظمی همچون پالایشگاه‌های پارس جنوبی به شمار می‌آید.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: همان‌طور که مرزبانان، امروز در دورافتاده‌ترین نقاط کشور به پاسداری از مرزهای میهن مشغول‌ هستند، همان‌طور که گروه درمانی امروز در بیمارستان‌ها در مراقبت از بیماران مبتلا به این بیماری هولناک جانفشانی می‌کنند، ما همه به‌عنوان سربازان گمنام صنعت انرژی این مرزوبوم مکلف به خدمت مقدس هستیم.

فرهنگ افزود: باید این عرصه خدمت را پاس بداریم و در حرکت در آوردن این چرخ عظیم که امروز ۷۵ درصد گاز کشور و بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور به آن وابسته شده با هم یکدل و همدل باشیم.

وی تصریح کرد: یادمان باشد که آنچه امروز برای تولید گاز و دیگر محصولات به ما سپرده شده، سرمایه‌ای ملی است. سرمایه‌ای که در سخت‌ترین سال‌های حیات این کشور و تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌های بین‌المللی مانند لقمه‌هایی از سفره‌های نه‌چندان پُر مردم برداشته شده و برای بهره‌برداری به ما امانت سپرده شده است.

کد خبر 301599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =