تمدید سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت

دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت به‌منظور استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، مهلت خوداظهاری در سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران این دستگاه را تا پایان مهرماه امسال تمدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، برای استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر و گسترده شرکت‌های سازنده و فروشنده (اعم از شعبه شرکت اصلی خارجی، نماینده انحصاری، نماینده، انباردار و...) از وزارت نفت، سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت تمدید شد.

بر اساس این گزارش، تمامی سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی می‌توانند با دریافت کد عضویت پنج رقمی ایران کد از تارنمای www.irancode.ir و ثبت‌نام در تارنمای www.meganaft.ir شرکت فاوا نفت صباکیش و اخذ امضای الکترونیکی (token)، به پورتال سامانه تأمین کالای وزارت نفت به نشانی ep.mop.ir مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و تکمیل فرم پرسشنامه خوداظهاری اقدام کنند. تلفن مرکزی (call center) با شماره ۶۱۶۲۳۳۰۰-۰۲۱ برای پاسخگویی به مراجعان در نظر گرفته شده است.

در این فراخوان تأکید شده است پس از ثبت و صدور نهایی فرم‌های تکمیل‌شده، اضافه کردن هرگونه اطلاعات جدید منوط به دریافت مجوز از دستگاه مرکزی به نشانی بالا خواهد بود و ضروری است شرکت‌ها در تکمیل فرم‌های مربوطه که ملاک ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی خواهد بود، دقت کافی داشته باشند.

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: همه سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی باید در تارنمای ep.mop.ir حتماً سربرگ «راهنمای تامین‌کنندگان» را ملاحظه کنند تا در فرآیند خوداظهاری تسریع شود. مستندات، مجوزها، گواهینامه‌ها و معیارهای ارزیابی صلاحیت منابع و اهمیت وزنی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی به نشانی ep.mop.ir قرار دارد.

در این فراخوان تأکید شده است: فقط منابعی قابلیت ارزیابی خواهند داشت که حداقل یک پرسشنامه را تکمیل و ثبت و صدور نهایی کرده باشند. بدیهی است منابعی که فرآیند خوداظهاری را تکمیل نکرده باشند، امکان ارزیابی را نخواهند داشت.

مدت اعتبار ارزیابی صلاحیت منابع سازنده و تأمین‌کننده، از تاریخ درج در فهرست بلند دستگاه مرکزی به مدت دو سال خواهد بود. رشته یا زمینه تخصصی ارزیابی صلاحیت نیز همه رشته‌های تخصصی مرتبط با قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بالادستی و پایین‌دستی (خشکی و دریایی) صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش است.

تاریخ اعلام نتایج ارزیابی صلاحیت این فراخوان به این شرح است: نتایج ارزیابی صلاحیت خوداظهاری و تکمیل مدارک، از سوی دستگاه مرکزی وزارت نفت (معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت – اداره کل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری)، حداکثر تا مورخ ۹۹/۹/۱ در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی وزارت نفت به آدرس (ep.mop.ir) منتشر می‌شود.

نام و نشانی دستگاه مرکزی در این فراخوان به شرح زیر درج شده است: وزارت نفت، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری - تهران، خیابان کریم‌خان زند - خیابان حافظ ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران - پلاک ۵۲۳ طبقه چهارم - اداره‌کل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت - کد پستی: ۱۵۹۸۷۱۴۵۱۳

بر اساس این گزارش، شروع خوداظهاری از تاریخ درج این آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات بوده و تا ۳۰ مهرماه امسال ادامه خواهد داشت. دستگاه مرکزی نیز منابعی را که مدارک خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند، بر اساس ویرایش اول دستورعمل ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی سازندگان و تأمین‌کنندگان (فهرست بلند دستگاه مرکزی) ابلاغی به شماره ۹۶/۲۴۵۸۳۷ مورخ ۹۶/۰۵/۲۸ از سوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت ارزیابی خواهد کرد.

کد خبر 301638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =