جهش در گازرسانی؛ رویکرد شرکت گاز آذربایجان غربی در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار کرد: تگمیل پروژه‌های در حال اجرا و جهش در گازرسانی به صنایع و مناطق بی‌بهره از گاز طبیعی در استان، راهبرد اصلی این شرکت در سال ۹۹ است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی گفت: سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده و شرکت گاز استان آذربایجان غربی نیز در راستای تحقق این شعار، گازرسانی به مناطق محروم و همچنین صنایع را به‌عنوان برنامه امسال خود مورد توجه جدی قرار داده است.

وی با بیان اینکه جهش تولید به زمینه‌سازی نیاز دارد و یکی از زمینه‌ها تأمین انرژی فعالیت‌های تولیدی است، افزود: راهبرد جهش گازرسانی شرکت گاز آذربایجان غربی بر این اساس است که با فراهم آوردن انرژی و سوخت مورد نیاز کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی به شکل پایدار و ارزان، گامی در راستای جان بخشیدن به واحدهای تولیدی و کمک به رونق تولید بردارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ادامه داد: تحقق شعار جهش تولید، نتایج ارزشمندی همچون بالا رفتن اشتغال‌زایی، تولید ثروت، بهبود شاخصه‌های اقتصادی کشور و پیشرفت اقتصادی مبتنی بر تقویت توان داخلی و کاهش وابستگی به مناسبات اقتصادی بین‌المللی و همچنین بالا رفتن تاب‌آوری در مقابل تحریم‌های ظالمانه را به همراه خواهد داشت.

شیخی همچنین تأکید کرد: بر این اساس و طبق برنامه‌ در تلاشیم با تأمین انرژی واحدهای صنعتی و جهش در زمینه گازرسانی به صنایع، زمین رونق تولید، توسعه و گسترش واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: هم اینک نیز سوخت ۲۲ شهرک صنعتی استان از طریق گاز طبیعی تامین می‌شود و بیش از ۱۲۰۰ واحد صنعتی و مصارف عمده، انرژی خود را از این محل تأمین می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی افزود: علاوه بر رویکردی که در راستای تحقق شعار سال اتخاذ شده، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی نیز در دست اجراست و در کنار آن درصددیم گازرسانی به مناطق روستایی و شهری بی‌بهره از این نعمت خدادادی را نیز با سرعت انجام دهیم.

شیخی سال ۹۸ را برای شرکت گاز آذربایجان غربی سال خوبی به لحاظ دستاورد برآورد کرد و گفت: همواره بر آن هستیم که سال به سال با جدیت بیشتر و همچنین ارزیابی نقاط قوت و قابل بهبود نسبت به سال پیش از آن، بهره‌وری بالایی در خدمت‌رسانی داشته باشیم و عملکرد بهتری را بر جا بگذاریم که خوشبختانه این روند بهبود در سال‌های اخیر همواره سیر صعودی داشته و امسال هم با همه توان برای حفظ روند رو به رشد پیشرفت شرکت در توسعه خدمات‌رسانی به مردم‌، به‌طور شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 301680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =