۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر: 301776
کاهش ۴۵ درصدی مصرف نفت سفید در منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مقدار مصرف نفت سفید سال ۹۸ در استان همدان ۴۵ درصد نسبت به سال پیش از آن کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، امین روستایی افزود: پارسال ۱۱ میلیون و ۴۳۰ هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شد، در حالی که سال ۹۷ این رقم از ۲۰ میلیون لیتر فراتر رفته بود.

وی تصریح کرد: با مقایسه ارقام مصرف این سال‌ها می‌توان دریافت که مصرف سوخت نفت سفید در منطقه، حدود نصف سال قبل آن بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأکید کرد: راستی‌آزمایی و تمهیداتی که ابتدای سال گذشته درباره فرآیند ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده (تجارت آسان) اندیشیده شد، به شناسایی و تخصیص سوخت به مصرف‌کنندگان واقعی و در نتیجه کاهش مصرف این فرآورده و سرمایه ملی انجامید.

مدیر منطقه همدان همچنین از تأثیری بسز بهره‌مندی حداکثری روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف نفت سفید خبر داد و تلاش مجموعه شرکت گاز استان را شایسته قدردانی دانست.

روستایی گفت: اکنون ذخیره‌سازی فرآورده نفت سفید در انبار نفت ایثارگران منطقه انجام شده و برای امسال نیز نیاز استان به این سوخت تأمین و به‌موقع توزیع خواهد شد.

وی اقدام بهنگام و بی‌وقفه مجموعه منطقه اعم از کارکنان، پیمانکاران حمل‌ونقل و رانندگان نفتکش‌ها برای سوخت‌رسانی مطلوب در فصل سرد پارسال به مناطق سخت‌گذر و گرم نگه‌داشتن خانه‌های روستاییان را گوشه‌ای از تلاش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان دانست.

کد خبر 301776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =