لزوم رعایت دستورعمل‌های بهداشتی برای تولید پایدار و مستمر گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به شرایط مجموعه شرکت‌های پالایشی و عملیاتی برای تولید و انتقال گاز، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حضور افراد مشکوک به آن ضروری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، دومین نشست شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی گاز ایران با رویکرد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، امروز (چهارشنبه، ۲۷ فروردین‌ماه) در سالن شهید باهنر شرکت ملی گاز ایران با حضور حسن منتظرتربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیر دیسپچینگ، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و دیگر اعضا برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این نشست گفت: با توجه به آمار و ارقام مربوط به افراد مبتلا به ویروس کرونا در صنعت گاز به‌ویژه در شرکت‌های پالایشی و عملیاتی، می‌توان گفت رعایت نکات بهداشتی در این شرکت‌ها با کمک واحدهای اچ‌اس‌یی به‌خوبی رعایت شده که جای قدردانی و تشکر دارد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که خطر ابتلا به این ویروس به‌طور کامل برطرف نشده و برای ریشه کن کردن آن رعایت همه نکات بهداشتی و دستورعمل‌ها ضروری است.

تربتی در بخش دیگری از سخنان خود به کارکنان اقماری شرکت‌های پالایشی و عملیاتی اشاره و تصریح کرد: این افراد باید پس از خوداظهاری و تأیید عوامل ذی‌ربط، به محل کار خود مراجعه کنند، ضمن اینکه کنترل‌ها بیشتر و از حضور افراد مشکوک به ویروس جلوگیری شود. رعایت نکات بهداشتی از سوی همه کارکنان ضامن سلامتی و تولید پایدار و مستمر خواهد بود.

وی در این نشست همچنین بر رعایت کامل موارد بهداشتی و استفاده از وسایل پیشگیری نظیر ماسک، دستکش و... به‌منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تأکید کرد.

کد خبر 301780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =