بخش‌های مختلف پروژه خط لوله گوره - جاسک پیگیری می‌شود

بخش‌های مختلف پروژه احداث خط لوله در طرح راهبردی انتقال نفت خام گوره - جاسک در حال پیگیری است تا این پروژه در موعد مقرر تکمیل و نهایی شود.

به گزارش شانا، در این راستا مدیران شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و بازرسان این پروژه از کارخانه شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی که در تأمین پوشش خط لوله این پروژه مشارکت دارد، بازدید کردند. این بازدید با هدف اطمینان از تأمین به‌موقع و با کیفیت محصول مورد نیاز برای پوشش لوله‌ها انجام شد.

مدیران شرکت پکاشیمی در این بازدید عنوان کردند: تا پیش از این، دانش فنی تولید پوشش‌های خطوط لوله با تکنولوژی بالا، تنها در اختیار شرکت‌های اروپایی و آمریکایی بود، اما محصول تولیدشده در شرکت پکاشیمی از لحاظ کیفی از پوشش‌های خارجی نتایج بهتری داشته و از لحاظ اقتصاد با محصولات خارجی قابل رقابت است.

شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی به‌عنوان نخستین و تنها تولیدکننده بومی پوشش‌های پودری  FBE در تأمین پوشش مورد نیاز پروژه خط لوله انتقال گوره به جاسک ایفای نقش می‌کند.

طرح راهبردی انتقال نفت خام گوره - جاسک از طرح‌های اولویت‌دار صنعت نفت به شمار می‌رود که با تأکید اخیر رئیس‌جمهوری مبنی بر تسریع در روند این پروژه، کار با جدیت در ابعاد مختلف در حال انجام و پیگیری است.

کد خبر 301811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =