خودکفایی خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان در تعمیر بیل هیدرومک

رئیس واحد ترابری خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان از تعمیر بیل هیدرومک در این منطقه و صرفه‌جویی ۹۵ درصدی در هزینه‌های تعمیرات این دستگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، کریم بهمنی گفت: دستگاه بیل هیدرومک ساخت شرکت داخلی به علت اختلال در سیستم کنترل اتوماتیک از سرویس خارج شد که براساس استعلام از شرکت سازنده، تعمیر این دستگاه در مدت ۲۰ روز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال انجام می‌شد. 

وی افزود: در پی این استعلام، سجاد نادری، مسئول تعمیرات ماشین آلات سبک، سنگین و فوق‌سنگین پس از بررسی قسمت‌های مکانیکی و الکترونیکی سیستم کنترل اتوماتیک موفق به تشخیص نقص فنی شد و توانست مشکل مربوطه را در هفت روز برطرف کند.

سجاد نادری، مسئول تعمیرات ماشین آلات سبک، سنگین و فوق‌سنگین منطقه اصفهان نیز درباره این تعمیرات گفت: پس از بررسی قسمت‌های مکانیکی دریچه گاز و تنظیم زوایای آن، نقص برطرف نشد و قسمت‌های الکترونیک و کنترل مرکزی TCU که وظیفه هماهنگ کردن توان خروجی مورد نیاز محرک پمپ‌های هیدرولیک و حرکت را دارد، دچار اختلال شده بود. به علت موجود نبودن نقشه کیت‌های الکترونیک الزاماً تحریک با جریان القایی و اندازه‌گیری اختلاف ظرفیت پایه‌های کیت در همه مدارهای فرمان انجام و سرانجام نقص فنی تشخیص داده شد و پس از تعویض قطعات معیوب، دستگاه راه‌اندازی شد و در سرویس قرار گرفت.

نادری اظهار کرد: بیل هیدرومک مورد نظر با هزینه ۱۵ میلیون ریال با ۵۰ نفر ساعت کار در مدت هفت روز تعمیر شد.

کد خبر 301823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =