راه‌اندازی گروه بهداشت‌یاران تعمیرات در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از راه‌اندازی گروه بهداشت‌یاران تعمیراتی در این مجتمع گازی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیداسماعیل قادری در نشست پرسش و پاسخ با کارکنان پالایشگاه که به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: بهمن‌ماه پارسال پیش از اینکه ویروس کرونا وارد استان خراسان رضوی شود کمیته شرایط اضطراری در پالایشگاه تشکیل شد تا تصمیم‌های مقتضی اتخاذ شود و تاکنون سه نشست اضطراری اصلی و ۳۵ جلسه کمیته سلامت برگزار شده است.

وی در ادامه به تصمیم‌های نهایی این نشست‌ها اشاره کرد و افزود: کاهش ساعت کار اداری کارکنان، تعطیلی رستوران برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، کاهش سرنشینان اتوبوس‌ها، کنترل شدید ترددها و غربالگری در مجتمع‌های مسکونی، توزیع ماسک میان کارکنان، ضدعفونی اتوبوس‌ها، خودروها و ساختمان‌ها و اتاق‌های اداری از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان است.

رئیس اچ‌اس‌ای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اشاره به وضع قرمز ویروس کرونا در شهرستان سرخس اظهار کرد: در طول هفته گذشته تعداد مبتلایان در این شهرستان افزایش یافته و این موضوع رسالت ما را خطیرتر کرده تا در جهت حفظ سلامت همکاران شاغل، تصمیم‌های سختگیرانه‌تری اعمال شود.

قادری همچنین به تشریح اقدام‌ها در سطح روستاهای مجاور پالایشگاه با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی و توجه به ذی‌نفعان پرداخت و گفت: تاکنون چند مرتبه معابر و خیابان‌های ۱۰ روستا و در دو مرحله همه معابر شهرستان سرخس ضدعفونی شده است.

وی اظهار کرد: طبق دستورعمل‌های وزارت بهداشت و  تصمیم‌های کمیته سلامت پالایشگاه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش تعمیرات اساسی، امسال تیم ۱۵ نفره بهداشت‌یاران تعمیراتی راه‌اندازی شده تا ضمن غربالگری کارکنان عملیاتی با کنترل و نظارت دقیق برای حفظ سلامت تمامی کارکنان و ضدعفونی محیط کار اقدام‌های لازم را انجام دهد و بتوانیم واحدهای عملیاتی را برای تولید پایدار گاز در زمستان ۹۹ آماده‌ کنیم.

رئیس اچ‌اس‌ای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد یادآور شد: با هدف سلامت هر چه بیشتر همکارانمان در زمان تردد از منازل به پالایشگاه و برعکس، تعداد سرویس‌های کارکنان افزایش یافته و فاصله‌گذاری هوشمند در این فضاها نیز عملی شده است.

کد خبر 301857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =