توسعه گازرسانی در گرو پرداخت به‌موقع گازبهاست

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: پرداخت به‌موقع گازبها توسط مشترکان مهم‌ترین منابع مالی پروژه‌های اجرایی مصوب‌شده و لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید مصطفی علوی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان خمینی‌شهر گفت: وصول به‌موقع گازبها برای تآمین نقدینگی شرکت و تأمین یارانه مردم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی و عمومی در استان وجود دارد و در مجموع ۱۰۹ شهر و ۱۳۳۷ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۱۷ هزار مشترک در سطح منطقه خمینی‌شهر با مصرف حدود ۳۵۰ میلیون مترمکعب در سال وجود دارند که مشترکان برای پرداخت قبوض می‌توانند افزون بر روش‌هایی همچون پرداخت از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴ و وب‌سایت شرکت از طریق تلفن بانک، دستگاه‌های خودپرداز، pos ، همراه بانک و... نیز اقدام کنند.

علوی  همچنین گفت: چناچه مشترکی گازبهای مصرفی خود را دیرتر از مهلت مقرر پرداخت کند، مبلغ پرداختی دوباره در صورت‌حساب دوره بعدی وی تکرار خواهد شد و مشترک برای رفع آن و روزآمد کردن قبض گاز خود می‌تواند به اداره گاز منطقه سکونت خود مراجعه کند.

در ادامه این آیین، فرماندار شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به ساختار محله‌ای و تراکم جمعیتی این شهرستان گفت: خمینی‌شهر از نظر تراکم جمعیتی در کشور در رتبه دوم قرار دارد، به‌طوری که در هر یک کیلومتر آن بالغ بر یک هزار و ۸۱۷ نفر زندگی می‌کنند و این ساختار جمعیت نیازمند تدابیر مدیریتی ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: این شهرستان بیش از ۲۲ هزار واحد صنفی فعال دارد و از منظر تولید ناخالص ملی در استان، رتبه ششم را داراست و از نظر تولید ارزش افزوده نیز بعد از شهرستان اصفهان قرار دارد، اما شرایط اقتصادی موجود به افزایش بدهی گازبهای مشترکان به‌ویژه در بخش خانگی منجر شده است.

فرماندار خمینی‌شهر از خدمات گازرسانی ارائه‌شده در سطح این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: رئیس سابق این اداره تعامل و سازگاری خوبی با مردم داشتند و همین رویه از رئیس جدید نیز انتظار می‌رود.

در پایان این آیین، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از خدمات ۳۷ ساله محمد شیرازی، رئیس پیشین اداره گاز خمینی‌شهر که به درجه بازنشستگی نائل شده، قدردانی و با اعطای حکم محمد تقی تسلیمی را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب کرد.

کد خبر 301861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =