۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
  • کد خبر: 301874
روستاهای مجاور تاسیسات نفت و گاز کارون ضدعفونی شد‬

بسیجیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در هفته گذشته، معابر عمومی و محوطه بیرونی منازل ۶ روستای مجاور تأسیسات نفتی را ضدعفونی و گندزادیی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فتح‌الله گشتاسبی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: این اقدام در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در روستاهای غزاویه بزرگ و کوچک، خسروی، بکعان، مشرحات و دغاغله اجرا شد.

وی با بیان اینکه گندزدایی با بهره‌گیری از سه تیم خودرویی انجام شد، افزود: در این روستاها همچنین حدود ۵۰۰ نفر از ساکنان غربالگری و تب‌سنجی شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ادامه داد: در این مدت همچنین واحد ترابری سبک، ترابری و ماشین‌آلات و تعمیرگاه نفت و گاز کارون، صددستگاه باهنر، کوی شهروند، کوی ایثار، کیانپارس، منازل ۲۰۰۰ واحدی، ناحیه صنعتی کارون، حصیرآباد، زردشت، کیانشهر، باغ فردوس، واحد بهره‌برداری شماره ۳ اهواز، بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز و خیابان‌های اطراف ضدعفونی و گندزادیی شد.

گشتاسبی گفت: در مجموع برای ضدعفونی و گندزادیی معابر عمومی، اماکن عمومی و محوطه منازل مناطق محروم شهر اهواز و روستاهای اطراف تأسیسات نفتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون،۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی مصرف شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون اظهار کرد: اقدام‌های پیشگیرانه این پایگاه از ۲۵ اسفندماه ۹۸ آغاز شده و ادامه دارد.

کد خبر 301874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =