۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
  • کد خبر: 301906
غربالگری کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

اکسیژن خون کارکنان ستادی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌منظور مقابله با کرونا بررسی و پایش می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شاهین رنجبر، رئیس پدافند غیرعامل مدیریت بحران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با بیان اینکه این شرکت در زمینه اهمیت به سلامت کارکنان همواره پیشرو بوده است گفت: با ابتکار واحد ‌اچ‌اس‌یی، توزیع ماسک به‌صورت روزانه به همراه تب‌سنجی و پایش اکسیژن خون در بین کارکنان ستادی از جمله مواردی است که به آن توجه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در پروتکل‌های وزارت بهداشت پایش اکسیژن خون فقط برای مکان‌های پرریسک عملیاتی توصیه شده است، افزود: از همان اوایل اسفند با مطرح شدن بحث ویروس کرونا، اقدام‌های اولیه براساس بخشنامه ابلاغ‌شده وزارت نفت صورت گرفت و بر این اساس مجموعه‌ای از تصمیم‌ها اخذ شد که چه کارهایی در ستاد و مناطق عملیاتی انجام شود.

رئیس پدافند غیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تأکید کرد: با تب‌سنجی‌هایی که در ستاد و مناطق انجام شده، افرادی که مشکوک به بیماری بوده‌اند، مشمول استراحت پزشکی و قرنطینه شده‌اند، همچنین برای نیروهای شاغل براساس بخشنامه‌های صادرشده، بحث دورکاری در بخش‌هایی که این قابلیت وجود داشت، مانند مدیریت کالا، معاونت فرهنگی، نقلیه، تعمیرات خط و ... اجرایی شد.

رنجبر افزود: بخشی از آمار از سازمان بهداشت و درمان نفت دریافت شد تا افراد دارای سوابق بیماری خاص مانند سکته‌ قلبی، مشکلات دیابت و... پایش شوند و در صورت لزوم  به شکل دورکاری فعالیت یا در منزل استراحت کنند.

وی گفت: الکل‌های توزیع‌شده بین ستاد و مناطق پیش از استفاده به پژوهشگاه نفت ارسال می‌شوند تا به‌منظور اطمینان از اتانول بودن آن مورد آزمایش‌های لازم قرار گیرند.

کد خبر 301906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =