۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
  • کد خبر: 302035
جذب حدود ۱۳ هزار مشترک جدید گاز در زنجان طی سال ۹۸

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب حدود ۱۳ هزار مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو با بیان اینکه با جذب این تعداد مشترک، مجموع مشترکان گاز در استان به ۳۴۷ هزار و ۱۲۶ مشترک افزایش یافته است، گفت: هم‌اکنون ۳۲۰ هزار و ۵۷۰ مشترک در بخش خانگی، ۲۴ هزار و ۴۷۸ مشترک در بخش مشترکان تجاری و  یک هزار و ۲۵۰ مشترک نیز در بخش صنعتی از نعمت گاز بهره‌مندند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دارد، تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف، گازرسانی به روستاهای استان زنجان ادامه دارد و طبق تعهد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به زیرساخت‌های اقتصادی و ارتقای کیفی خدمات توجه داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره‌مندی همه ۲۱ شهر و ۵۹۱ روستای این استان از گاز طبیعی خبر داد و افزود: در تامین گاز شهروندان زنجانی تاکنون موفق به اجرای بیش از ۶ هزار و ۷۳۱ کیلومتر شبکه‌گذاری، ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال و نصب نزدیک به ۱۸۷ هزار و ۶۶۰ انشعاب شده‌ایم.

احمدلو با بیان اینکه هم‌اکنون صددرصد جمعیت شهری و ۸۷.۹ درصـد جمعیت روستایی زنجان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهار کرد: با اقدام‌های انجام‌شده بیش از  ۴۱۸ هزار خانوار زنجانی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

کد خبر 302035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =