آغاز به‌کار سامانه آموزشی آنلاین در شرکت انتقال گاز

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از راه‌اندازی سامانه آموزش آنلاین با عنوان «وبینار» خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، سعید توکلی گفت: روزهای پرریسک کرونا، روزهای دوری از اجتماعات و نشست‌ها در سازمان‌هاست.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین نشست‌های حضوری متأثر از این تغییرات، کلاس‌های آموزشی در سطح شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده و هست که در این شرایط فرصت فضای مجازی و امکانات آن به‌عنوان الگویی جایگزین در کمترین زمان ممکن مورد توجه مدیران شرکت انتقال گاز ایران قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید بر اهمیت آموزش، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب و راه‌اندازی سامانه آموزشی «وبینار» با همکاری مدیریت منابع انسانی و مدیریت مخابرات شرکت انتقال گاز ایران در کمترین زمان ممکن فراهم و نخستین کلاس آموزشی تحت عنوان نتیکت در تاریخ ۳۰ فروردین ۹۹ با حضور ۱۰۰ نفر از مدیران و رؤسای ستادی و مناطق عملیاتی برگزار شد.

توکلی ادامه داد: از تاریخ ۳۱ فروردین یک دوره آموزش روان‌شناسی با موضوع ارتباط مؤثر و مدیریت استرس برای ۲۰۰ نفر از کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز نیز برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی، ساعات مرتبط با مباحث خانواده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده تا کارکنان بتوانند این مبحث را در کنار خانواده مشاهده کنند و نتایج حاصل از ارزیابی دوره بیانگر این مطلب بود که این برنامه‌ریزی با توجه به شرایط استرس ناشی از کرونا مورد توجه استقبال شایسته همکاران و خانواده آنها نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار امیدواری کرد که تدبیر استفاده از بستر فضای مجازی در موسم تهدید کرونا، خانواده بزرگ انتقال گاز را با توسعه مهارت‌های روان‌شناختی و دانش‌های تخصصی خوشحال‌تر و توانمندتر سازد.

توکلی همچنین تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، کلاس‌های پیش‌بینی‌شده در تقویم آموزشی در بخش‌های تخصصی نیز با همکاری مناطق عملیات انتقال گاز در هفته جاری آغاز شد و به‌زودی شاهد برگزاری گسترده‌تر دوره‌ها از طریق بستر فضای مجازی خواهیم بود.

کد خبر 302270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =