استمرار بازدیدها از جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان در فروردین ۹۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ بازدید از ۱۳۰ جایگاه عرضه سوخت این منطقه در فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: این بازدیدها توسط واحدهای خدمات مهندسی و مهندسی فرآورده‌ پیرامون نحوه عرضه سوخت از نظر کمی و کیفی و هماهنگی با اداره استاندارد استان برای بازدید از مجاری عرضه منطقه و نصب برچسب استاندارد روی تلمبه مجاری عرضه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک ‌هزار و ۵۰۰ بازدید از ۱۳۰ جایگاه عرضه سوخت و سی‌ان‌جی استان در فروردین‌ماه امسال انجام شده است، افزود: همکاری با مالکان مجاری عرضه منطقه، برگزاری نشست‌ها با شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان نفتکش و هماهنگی و همکاری با اداره‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت از جمله این اقدام‌هاست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به شرایط موجود در سطح کشور درباره شیوع ویروس کرونا، از همکاری و تلاش مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت استان و کارکنان آنها برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی قدردانی کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی با اداره‌های مرتبط و علوم پزشکی استان نسبت به تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز مجاری عرضه استان درباره پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده‌ایم و همکاران منطقه نیز با تشکیل گروه‌های بازرسی شبانه‌روزی از مجاری عرضه منطقه بازدید کردند تا خللی در سوخت‌رسانی ایمن و پایدار، همراه با رعایت نکات بهداشتی رخ ندهد.

گیتی‌منش به تأمین سوخت بخش خانگی و کشاورزی استان با استفاده از زیرساخت الکترونیکی و اتصال به شبکه بانکی خبر داد و افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فرآیند توزیع نفت سفید استان به‌صورت الکترونیکی انجام شده و اقدام‌ها و هماهنگی لازم با دیگر اداره‌ها برای توزیع الکترونیکی سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان نیز در حال انجام است.

گیتی‌منش برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی برای کارکنان منطقه و مجاری عرضه و سی‌ان‌جی، همکاری با ستاد اقامه نماز استان برای بازدید از نمازخانه‌های مجاری عرضه و برگزاری برنامه‌های آن ستاد را از دیگر برنامه‌های این شرکت درباره مسئولیت اجتماعی نام برد.

وی تأکید کرد: ضرورت مراقبت از مفهوم مسئولیت اجتماعی در جامعه، تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از اهداف شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی منطقه کردستان به شمار می‌رود که با برنامه‌ریزی، تعیین اهداف و شناسایی نقاط قوت و ضعف، اقدام‌های مؤثری در این زمینه انجام شده است.

کد خبر 302315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =