ساخت دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط در پالایشگاه ستاره خلیج فارس

دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط با استفاده از فناوری ایونایز به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا هم‌زمان با سال «جهش تولید» از سوی یکی از مهندسان جوان پالایشگاه ستاره خلیج فارس طراحی و ساخته شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، کوروش رضایی‌دادخواه از کارکنان جوان پالایشگاه ستاره خلیج فارس پس از ارائه طرح‌های خود برای ساخت دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط و همچنین ساخت گیت هوشمند ضدعفونی‌کننده و استقبال مدیران این پالایشگاه، با رفع نواقص احتمالی، دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط را با استفاده از فناوری ایونایز برای نصب در اتوبوس و مینی‌بوس‌های ایاب و ذهاب کارکنان طراحی و تولید کرد.

این دستگاه قابلیت ضدعفونی همه محیط‌ها و سطوح را با استفاده از فناوری ایونایز دارد و در اماکن عمومی نیز بسیار کاربردی است.

دستگاه گیت هوشمند ضدعفونی‌کننده محیط و نفر نیز از دیگر اختراعات رضایی است که می‌تواند ضدعفونی محیط با استفاده از فناوری موج‌های کنترل‌شده را به بهترین نحو انجام دهد و با بهره‌گیری از فناوری ترکیبی بخار سرد کنترل‌شده و ایونایز، بدن و لباس را ضدعفونی کند.

گیت هوشمند ضدعفونی هم‌زمان نسبت به ثبت حضور و غیاب، تب سنجی و وضعیت بدن نیز اقدام خواهد کرد.

کوروش رضایی دادخواه، متولد تیرماه ۱۳۷۰، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه تهران و از کارکنان جوان ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس است که مقام دوم مسابقات اختراعات سال ۲۰۰۸ جهان به میزبانی کنسرسیوم فناوری‌های نوین سازمان ملل متحد را نیز از آن خود کرده است و در سال ۲۰۲۰ توانسته در میان ۱۰ مهندس برتر مسابقات اختراع سوئیس قرار گیرد.

مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین و جوان‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان با اجرایی کردن مبانی اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیروهای متخصص، کارآزموده و جهادی، گام دیگری در صیانت از سلامت کارکنان و به تبع آن حفظ استمرار عملیات تولید برداشته و این پالایشگاه را در وضع شیوع کرونا سر پا نگه دارند، به نحوی که تاکنون حتی یک مورد ابتلا به کرونا در این پالایشگاه مشاهده نشده است.

کد خبر 302378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =