اروندان ۷۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی توزیع کرد

‫اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان، با توزیع ۷۵۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی دیگر در مناطق محروم ادامه یافت. ‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت با هدف حمایت از ذی‌نفعان و خانواده‌های بی‌بضاعت و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و طرح رزمایش کمک مؤمنانه، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با ائمه جمعه شهرستان‌های خرمشهر، شادگان، هویزه و سوسنگرد، در مرحله دوم کمک‌های خود اقدام به توزیع ۷۵۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی شامل مواد غذایی، ماسک و دیگر اقلام بهداشتی کرد که در مجموع تاکنون هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های مناطق محروم از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان توزیع شده است.

بنا بر همین گزارش، شرکت نفت و گاز اروندان با شروع بحران ویروس کرونا ضمن عمل به وظایف ذاتی خود، کمک‌های اجتماعی در مقابله با بحران مذکور را سرلوحه کار خود قرار داد که از جمله اقدام‌ها می‌توان به کمک ۱.۵ میلیارد ریالی شامل تهیه و توزیع انواع اقلام ایمنی و بهداشتی از قبیل ۶ هزار قلم ماسک، دستکش و لباس بیمارستانی، ۳۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده و گندزدا، ۴ هزار لیتر آب ژاول، هزار لیتر الکل و... اشاره کرد.

نیروهای پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان همچنین از زمان آغاز بحران تاکنون، بیش از ۲ هزار نفر ساعت عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی شهرستان خرمشهر را در دستور کار خود قرار دادند که این عملیات تا رفع کامل بحران ادامه خواهد داشت.

کد خبر 302438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =