۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 302483
کمک نقدی خطوط لوله و مخابرات شمال شرق در شرایط کرونا

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منطقه شمال‌شرق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: بسیجیان این منطقه حدود ۲۵۰ میلیون ریال به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و کم‌برخوردار همجوار خطوط لوله کمک کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، سیدمصطفی سیدرضایی اظهار کرد: به همت بسیجیان منطقه شمال‌شرق مبلغی حدود ۱۱۰ میلیون ریال نیز برای کمک به محله‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا جمع‌آوری شد.

وی گفت: پس از شناسایی محله‌های آسیب‌دیده از کرونا و کم‌برخوردار حریم خط لوله توسط پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق، بسته‌هایی شامل مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تهیه و به امداد محله‌های این مناطق تحویل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق اظهار کرد: بخشی از کمک‌ها به مرکز نگهداری کودکان و دختران بی‌سرپرست، مرکز نگهداری بیماران اعصاب، مرکز خیریه آبشار عاطفه‌ها و... تحویل شد.

سیدرضایی گفت: در این شرایط سخت که از یک طرف با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و از طرف دیگر با هجمه‌های اقتصادی روبه‌رو هستیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی همه تلاش و اهتمام خود را به‌کار گرفته است، اما این موضوع نافی مسئولیت اجتماعی ما نسبت به هموطنان نیازمندمان نیست، پس باید مراقب معیشت خانوارهای ضعیف باشیم و در حد بضاعت و توانمان دست نیازمندان را بگیریم تا خانواده‌ای به دلیل فقر و مشکلات معیشتی دچار مشکل نشود.

بر پایه این گزارش، بسیج شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان با جمع‌آوری نذورات بسیجیان این منطقه، سبدهای غذایی تهیه و بین جامعه هدف خود توزیع می‌کند که امسال به دلیل شرایط تحت تأثیر کرونا، این مسئولیت اجتماعی و خداپسندانه خود را با افزایش کمّی و کیفی کمک‌ها به سرانجام رساند.

کد خبر 302483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =