۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر: 302537
بهسازی جاده‌های اطراف مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت، با مشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان پلدختر اقدام به بازسازی، تعمیر و بهسازی پل موقت و جاده دسترسی روستای پران پرویز و مسیر ارتباطی روستاهای اطراف منطقه عملیاتی سرکان مالکوه کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سعید ناصری‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: در پی بارندگی‌های سیل‌آسای سال گذشته و امسال و تخریب جاده و پل دسترسی روستای پران پرویز در حوالی شهرستان پلدختر و نیاز مبرم اهالی این روستا و روستاهای اطراف به این جاده در اردیبهشت‌ماه امسال عملیات ترمیم و بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان پلدختر، عملیات لوله‌گذاری (۱۵۰ متر) و جاده‌سازی در بستر رودخانه کشکان با موفقیت به پایان رسید و مسیر دسترسی اهالی روستای پران پرویز و روستاهای اطراف بار دیگر بازگشایی شد.

وی افزود: عملیات لوله‌گذاری و جاده‌سازی در بستر رودخانه کشکان بسیار دشوار و همراه با ریسک بالای کاری بود که خوشبختانه با همت جهادی همکاران در کمتر از ۱۲ روز به پایان رسید و جاده روستای پران پرویز به جاده اصلی ارتباطی پیوست.

ناصری‌پور درباره اهمیت انجام این پروژه تصریح کرد: با انجام این عملیات، افزون بر بازگشایی مسیر ارتباطی روستاهای اطراف منطقه عملیاتی سرکان مالکوه، گامی دیگر در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نسبت به روستاهای اطراف برداشته و سهولت دسترسی به منطقه عملیاتی سرکان نیز بار دیگر محقق شد.

هم‌اکنون عملیات ترمیم و بازسازی جاده دسترسی به چاه‌های سرکان از مسیر امامزاده بابا حبیب و تنگه ملاوی نیز در حال اجراست که عملیات تعمیر و بازسازی این جاده‌ها به‌زودی به پایان خواهد رسید و با ترمیم و بازگشایی این مسیر، روستاییان و عشایر منطقه از آن بهره‌مند می‌شوند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از سال گذشته و هم‌زمان با باران‌های سیل‌آسا، برنامه‌های مختلفی همچون توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی، بازگشایی مسیرهای دسترسی روستاهای اطراف مناطق عملیاتی، اعزام همکاران بهداشت و درمان مستقر در منطقه به روستاهای اطراف و اعزام کامل ماشین‌آلات سنگین برای کمک رساندن به هموطنان سیل‌زده این مناطق اجرا کرده است.

کد خبر 302537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =