دستیابی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به رتبه برتر پدافند غیرعامل

شرکت نفت ستاره خلیج فارس به دلیل رعایت و اجرای مبانی پدافند غیرعامل موفق رتبه برتر کشوری پدافند غیرعامل را به خود اختصاص داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، به استناد لوح سپاسی که از سوی محسن زینلی تختی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان هرمزگان به فرهاد صالحی، دبیر پدافند غیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس اهدا شد، وی به عنوان دبیر فعال در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان رتبه‌ی برتر پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۳۹۸ انتخاب شده اند.

بر پایه این گزارش، برگزاری مانورهای منظم ارزیابی وضعیت، پایش چالش‌های احتمالی، ساعت‌ها بحث و تبادل نظر با کارشناسان زبنده و کارکشته‌ی ملی، تهیه تجهیزات و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و در یک کلام درک ضرورت توجه به رعایت و اجرای مبانی پدافند غیرعامل این پالایشگاه را یه نمونه برتر کشوری تبدیل کرده است.

در ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس که تامین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را برعهده دارد، رعایت این الزامات از اهمیت دوچندانی برخوردار است و به گفته‌ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور پالایشگاه‌ ستاره خلیج فارس از جمله زیرساخت‌های حیاتی و راهبردی کشور است که باید تدابیر امنیتی ویژه‌ای برای آن اندیشیده شود.

حراست و حفاظت از زیرساخت‌های حساس و شریان‌های اصلی اقتصاد کشور امری بسیار حیاتی است و این موضوع اهمیت توجه به الزام‌ها و ضرورت‌های پدافند غیرعامل را بیش از پیش نمایان می‌کند.

مصمون سازی زیرساخت های کشور، رصد و پایش تهدیدهای نو، اقدام‌های ارزشمند برای حفظ تولید و کمک به اقتدار ملی از دلایل این انتخاب یاد شده است.

کد خبر 302566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =