افزایش ۱۸ درصدی گاز تزریقی به خط سراسری در سال جهش تولید

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۱۸ درصدی گاز تزریقی به خط سراسری در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان گفت: با وجود شرایط خاص و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، با تلاش کارکنان این پالایشگاه ضمن توجه به پایداری تولید، برای تحقق این نام‌گذاری و افزایش تولید تلاش زیادی شده است.

وی با بیان اینکه فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، گاز غنی ورودی نزدیک ۲۰ درصد افزایش داشته، افزود: گوگرد مذاب تولیدی این پالایشگاه در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین با بیان اینکه پالایشگاه گاز ایلام برنامه‌های مدون و قابل توجه‌ای را برای افزایش تولیدات خود در دستور کار قرار داده، اظهار کرد: تولید گوگرد پاستیلی نیز در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۵ درصد افزایش داشته، این در حالی است که فروش گاز مایع در همین بازه زمانی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، پنج برابر شده است.

کد خبر 302682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =